1. Wat is een “reservatie in aanvraag”?

Een reservatie in aanvraag is een reservatie die nog eerst door het kantoor bevestigd moet worden. Dikwijls is dat het geval in de volgende gevallen: de afreisdatum is gepland voor deze maand (binnen de maand), waardoor de kamer in het hotel aangevraagd moet worden of je hebt geen standaardkamer (tweepersoonskamer) nodig.

Wij zullen de kamer voor jou aanvragen na jouw reservatie. Dit proces kan enkele werkdagen in beslag nemen, aangezien we afhankelijk zijn van de hotelier/tussenpartner.

Wij zullen je tijdig informeren betreffende jouw aanvraag.

Je kan deze reservatie dus perfect via onze website afhandelen, ook al verschijnt de pop-up dat de reservatie in aanvraag valt.

  1. Wat is het verschil tussen een tweepersoons- en een twinkamer?

Een tweepersoonskamer is een kamer met één groot tweepersoonsbed. Een twinkamer daarentegen is een kamer met 2 aparte bedden.

  1. Waarvoor staat het veld “voorkeur transport”?

Hier kan je aangeven waar je graag in de autocar zou willen zitten. Wij doen er alles aan om aan jouw voorkeur te voldoen, doch zijn wij afhankelijk van de beschikbaarheid van onze autocars.

  1. Wat is Mollie?

Mollie is ons online-betalingssysteem. Dat is een veilig platform, waar je in alle vertrouwen jouw reis kan betalen.

  1. Moet ik onmiddellijk betalen wanneer ik online mijn reis wil boeken?

Bij iedere online-reservatie moet je onmiddellijk het voorschot betalen. Je wordt daarvoor doorverbonden naar onze betaalpartner, genaamd “Mollie”. Wanneer je de betaling niet onmiddellijk uitvoert, dan zal de reservatie automatisch geannuleerd worden.

  1. Hoe kan ik mijn reservatie(s) via de website opvragen?

Je kan gemakkelijk via onze website betalen, jouw persoonlijke gegevens aanpassen of jouw aankomende/afgelopen reservaties raadplegen. Je kan dat allemaal opvragen door de volgende stappen te volgen:

  • Klik bovenaan op de knop “MIJN BOEKING”
  • Duid de functie “reservatienummer” aan
  • Geef jouw reservatienummer (PO-nummer/dossiernummer, bestaande uit 5 cijfers zonder de slash en het cijfer erachter) en achter- en voornaam in.
  • Klik op de knop “aanmelden”

Je bent nu aangemeld in jouw persoonlijk dossier. Via de knop “openstaande betalingen” kan je met een betaalkaart (debet- of kredietkaart) betalen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

De Zigeuner bussen